משלוחים חינם על כל האתר | 20% הנחה ברכישת 2 ציורי רבנים ומעלה

איך הופכים תמונה לציור

תוכן עניינים

מתמונה לציור..

במשך השנים התמחיתי בציור דמויות על פי תמונות ובמיוחד תמונות שחור לבן וציור מחדש עד לרמת גימור היפר ריאליסטית כך שהציור נראה חי ממש והדמות הישנה מתעוררת לחיים.

במשך השנים ציירתי דמויות רבות למשפחות שרצו להנציח את דמות יקירם בציור דיוקן צבעוני, כמתנה לבת או בן הזוג או לילדים שאביהם הלך לעולמו וביקשו ליצור תמונת דיוקן מדויקת למרות שלא היה בידם תמונה אחת איכותית אלא כמה שונות ומתוכם יצרתי וציירתי את הציור המושלם עבורם. 

בנוסף ציירתי פרויקייטים של ציורי רבנים שהלכו לעולמם לפני שנים רבות ושושלות של רבנים וחסידויות מפוארות, יצירות רבות למשפחות או מוסדות הינם פרטיות ללקוחות ולכן לא יופיעו כאן.

תהליך ציור על פי תמונה

תהליך ציור מחדש של דמות יקרה לנו הוא מרגש ומיוחד, לפעמים מדובר בלקוחות פרטיים המעוניינים להעניק מתנה לאהוב או הרוצים להנציח תינוק שנולד או אב או אם יקרים ולפעמים מדובר ברצון להנציח רגע משפחתי מכונן.

גם לקוחות עסקיים או מוסדות מתעניינים בהפיכת תמונה לציור אם מדובר במתנה לאדם יקר למוסד כמו ישיבה או חסידות המעוניינים לחדש את תמונת הרב או כמתנה לתורמים ובמקרים אחרים מדובר בקירות הנצחה לתורמים עם תמונת המונצח.

מתמונת שחור לבן לציור צבעוני 

תהליך ציור משחור לבן לצבעוני הוא מאתגר במיוחד ונדרשת מיומנות מיוחדת לבצע את הציור באופן המושלם ביותר ולהגיע לרמת איכות כמו בתמונה שצולמה ב2020.

התהליך מתחיל במחקר עומק ואיסוף כל התמונות של הדמות המצולמת ובמציאת התמונה האיכותית ביותר ממנה יהיה אפשר להעתיק ולשרטט את קווי הדמות המרכזיים, לאחר איסוף התמונות מתבצע תהליך עיבוד תמונה בו תהפוך התמונה לברורה יותר ומדויקת יותר ולאחר מכן שלב ניתוח הכתמים בהם מנתחת תמר במקצועיות את סוגי כתמי השחור לבן וזיהוי במה מדובר אם במשקפיים או כתמים אחרים. 
בשלב הבא תצייר תמר את הדמות המלאה בתוכנות ציור מתקדמות עד לתוצאה המושלמת של ציור איכותי מרהיב שאפשר להדפיסו על מגוון חומרים בגודל ענק.

ציור כמתנה 

ציור דמות אהובה יכול להיות מתנה ייחודית לאנשים שקשה להפתיע אותם, או למישהו מיוחד שאהב מישהו יקר וישמח לציור איכותי של האדם או האישה היקרים לו.

זיכרון להולכים

לכל אדם מגיע זיכרון מכובד ובפרט לאדם שהשאיר אחריו אנשים שאוהבים ומוקירים את זכרו וציור ייחודי של דמותו יקבל אצלם מקום של כבוד ורגש רב.

הפיכת תמונה לציור היא דרך טובה להנצחה מכובדת של אהובנו ויקירנו וחשוב מאוד להזמין ציור כזה כך שתהיו בטוחים שהוא יצויר בכבוד הראוי וביד מקצועית ומיומנת אחרי למידת והכרת הדמות ככל האפשר כדי להצליח באתגר להעביר לא רק את קווי הצבע אלא גם את הרגש שכל אדם או אישה מעבירים במבט העיניים או החיוך המיוחד שלהם.

תמר צייטלין
תמר צייטלין ציירת ואמנית ישראלית

יצירותיה הנוכחיות המוצגות למכירה באתר, נועזות ומבטאות את השינויים והתמורות בעולמה ועוסקות בחיים, טבע ואהבה. תמר מציירת ציורי אמנות יהודית צבעוניים בהשראה מכל חלקי מסע חייה הייחודיים, ציורי אבסטרקט ואמנות דיגיטלית.

חתימה של תמר צייטלין
Zeitlins Gallery
עברו אל גלריית הציורים של תמר צייטלין, אומנות וציורי אווירה למכירה.
איך לבחור ציור לבית?

סיימתם לעצב את בית החלומות, רכשתם סלון חדש ואתם רוצים להתחדש גם בציור אמנותי מתאים או שסתם בא לכם לעשות מתיחת פנים לסלון ולהחליף אווירה

קרא עוד »
תמר צייטלין בתערוכת יחיד אישה כשרה בבית ציוני אמריקה
תערוכת “אישה כשרה” – תערוכת יחיד של תמר צייטלין

התערוכה ‘אישה כשרה’ תתקיים בגלרית בית ציוני אמריקה ותציג את ציוריה של האמנית תמר צייטלין. צייטלין, שהשתייכה לנטורי קרתא, חזרה בשאלה יחד עם משפחתה (בעלה וששת ילדיהם) ועד לא מזמן ציירה רק דמויות רבנים ויודאיקה, החלה לאחרונה לצייר גם דמויות נשים. בסדרת העבודות החדשה שלה, מתוארים רגעי החיים הייחודים והאינטימיים שלה כאשה כשרה, ומאידך ציורים בהן היא מבטאת את החופש בו פגשה עם היציאה בשאלה.

קרא עוד »

רוצים לקבל עדכונים על ציורים חדשים, מבצעים מיוחדים ועוד?

השאירו כתובת מייל והיו הראשונים לדעת מה חדש.

דילוג לתוכן